.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قذافی به احمدی نژاد تبریک گفت

رهبر انقلاب ليبي پس از اعلام نتايج انتخابات رياست جمهوري نيز انتخاب مجدد احمدي نژاد با راي قاطع ملت ايران را به عنوان رييس جمهوري اسلامي ايران تبريك گفته بود.
دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري: معمر قذافي رهبر ليبي در پيامي آغاز دور دوم رياست جمهوري را به احمدي نژاد تبريك گفت.

معمر قذافي رهبر انقلاب ليبي در پيام خود به رئيس جمهوري اسلامي ايران تصريح كرده است: انتخاب مجدد احمدي نژاد به عنوان رئيس جمهوري اسلامي ايران زمينه توسعه روابط و خدمت به منافع امت اسلام و نقش آفريني آنان در برپايي جهاني سرشار از عدالت، صلح، پيشرفت و كرامت و عزت براي همه كشورها و تمامي ملت‌ها را فراهم خواهد كرد.

رهبر انقلاب ليبي پس از اعلام نتايج انتخابات رياست جمهوري نيز انتخاب مجدد احمدي نژاد با راي قاطع ملت ايران را به عنوان رييس جمهوري اسلامي ايران تبريك گفته بود.

متن پيام تبريك رهبر انقلاب ليبي به دكتر محمود احمدي نژاد به اين شرح است:

عاليجناب دكتر محمود احمدي نژاد

رياست محترم جمهوري اسلامي ايران
السلام عليكم

همزمان با حكم تنفيذ مجدد رياست جمهوري اسلامي ايران حضرتعالي و آغاز به كار حضرتعالي در دوره دوم رياست جمهوري ، خرسندم يكبار ديگر به جنابعالي تبريك و تهنيت گفته و آرزو نمايم كشور ايران را به بهترين وجه رهبري كرده و بتوانيد تمامي نيروها را در راستاي تحقق طرحهاي پيشتازانه خود كه در مراسم تنفيذ و تحليف به آن تصريح گرديد، بسيج نماييد.

يقينا انتخاب مجدد شما بعنوان رييس جمهوري اسلامي ايران ، فرصت تحقق مسايل مورد اشاره را براي جنابعالي بوجود خواهد آورد و در عين حال روابط برادرانه و زمينه هاي مشورت و همكاري بين دو كشور ايران و ليبي را در همه مقاطع و كليه سطوح و در جهت تحقق آرزوهاي مشترك و در راستاي خدمت به منافع دو ملت دوست و تمامي امت اسلام و نقش آفريني آنان در برپايي جهاني سرشار از عدالت ، صلح ، پيشرفت و كرامت و عزت براي همه كشورها و تمامي ملت ها گسترش خواهد داد.

اميدوارم مراتب تقدير و آرزومندي هايم را جهت دوام صحت و سعادت براي آن‌جناب و ملت برادر ايران در جهت پيشرفت و موفقيت روز افزون خود بپذيريد.

والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

برادر شما / معمر قذاقي رهبر انقلاب "


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.